ahlbins

Grönt är skönt
Gud vad jag har blivit kär i växter, allt ifrån kaktusar (inskaffat två riktigt fina kaktusar), palmer (köpt även två palmer hehe) men även träd. Vill egentligen bara köpa alla möjliga och massor med stora växter/träd och styla min nya lägenhet med, så mycket grönt som möjligt. MEN är dock inte så säker om jag hade lyckats få allt att överleva tyvärr och får helt enkelt börja med lite mindre. Sedan får vi se hur bra jag är på att sköta dem och köpa in fler. Annars blev jag otroligt otroligt otrolig kär i Ficus Microcarpa -trädet som finns att köpa på IKEA (länk). Trädet känns som om det kommer från en annan liten mysigare värld hahaha, funderar fan på att köpa det trots allt. Dör det får det väll dö, men jag ska ge de så mycket kärlek och vårnad som möjligt. Nåja, kolla på kokkos-palmen på bilden här under som jag köpte för 59 kr i söndags, kommer passa in perfekt i i köket må jag tro hehe. Nu fan är det dags för mig att sova :)