ahlbins

Mera skog

För det första så är låten högs upp grym. För det andra så, ja de senaste veckorna har jag verkligen inte orkat vara ute för mycket alls. Så en jävligt stor påminnelse till mig själv är att ta mig ut till skogarna/naturen mer igen, det är verkligen så healande för själen på riktigt. Yes det låter säkert klyshigt och en aning för "hipster vegan" men tro det eller ej, vi är ju trots allt lika stor del av naturen som alla andra djur, växter, träd, hav mm. Alltså kolla här tex, eller här, eller här, eller här eller bara googla själva om ni inte tror mig, hehe. 
Samtidigt måste jag låta mig själv vara okej med att bara deppa och rymma iväg till netflix istället ett tag framöver för orkhetens skull. Det är bara så det får vara nu. MEEEEEN ska ändå försöka gå ut LITE mer bara, bara lite.